Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i powitanie gości.
2.
Stwierdzenie prawomocności obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z XXI sesji Rady Miejskiej.
5.
Sprawozdanie Burmistrza Miasta z realizacji uchwał oraz prac w okresie międzysesyjnym od dnia 18 października 2025r. do dnia 17 listopada 2025r.
a)
w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Miasta Nowa Ruda
b)
w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie miasta na rok 2025
c)
w sprawie Programu Współpracy Miasta Nowa Ruda z organizacjami pozarządowymi w 2026 roku
d)
w sprawie planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz ustalenia maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie nauczycieli w 2026 r.
e)
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie międzygminnego porozumienia w zakresie lokalnego transportu zbiorowego
f)
w sprawie porozumienia międzygminnego z Gminą Nowa Ruda w sprawie powierzenia Gminie Miejskiej Nowa Ruda zadania publicznego polegającego na utrzymaniu i obsłudze Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych dla mieszkańców Gminy Miejskiej Nowa Ruda i Gminy Nowa Ruda
g)
w sprawie przyjęcia Wieloletniego Programu Gospodarowania Mieszkaniowym Zasobem Gminy Miejskiej Nowa Ruda na lata 2026-2031
h)
zmieniająca Uchwałę Nr 94/XII/07 Rady Miejskiej w Nowej Rudzie w sprawie ustalenia inkasentów opłaty targowej oraz wynagrodzenia za inkaso
i)
zmieniająca uchwałę nr 25/III/18 Rady Miejskiej w Nowej Rudzie w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, oraz szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia od opłat, jak również trybu ich pobierania