Porządek obrad
1.
Informacja nt. powodzi. (gość zaproszony : p.Barbara Postrach - Naczelnik Wydz. Spraw Obywatelskich)
*
wspólne posiedzenie z Komisją Porządku Publicznego i Komunikacji
2.
Opiniowanie projektów uchwał na sesję.
a)
zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania
b)
w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości
3.
Omówienie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych obowiązujących na terenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda na lata 2024-2027 (goście zaproszeni : p. Mariusz Małek - Prezes Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., p. Agnieszka Goryluk - Naczelnik Wydz. Infrastruktury i Inwestycji)
4.
Omówienie sprawozdania finansowego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.