« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Informacja nt. powodzi. (gość zaproszony : p.Barbara Postrach - Naczelnik Wydz. Spraw Obywatelskich)

* wspólne posiedzenie z Komisją Porządku Publicznego i Komunikacji

2. Opiniowanie projektów uchwał na sesję.

a) zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania, wprowadzenia opłat za parkowanie pojazdów samochodowych w Strefie Płatnego Parkowania, wysokości stawek za parkowanie, wysokości opłat dodatkowych i sposobu ich pobierania

b) w sprawie wyrażenia zgody na dokonanie darowizny nieruchomości

3. Omówienie wieloletniego planu rozwoju i modernizacji urządzeń wodociągowo-kanalizacyjnych obowiązujących na terenie Gminy Miejskiej Nowa Ruda na lata 2024-2027 (goście zaproszeni : p. Mariusz Małek - Prezes Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o., p. Agnieszka Goryluk - Naczelnik Wydz. Infrastruktury i Inwestycji)

4. Omówienie sprawozdania finansowego Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.

5. Sprawy różne.

« Powrót do strony głównej